Online shoppen

Hoe shop ik bij Into Accessories?

Gebruik de verschillende categorieën zoals Sieraden, Accessoires, Fashion finds etc. om de items te vinden waar je naar op zoek bent. Binnen deze categorieën bevinden zich subcategorieen en links bovenin bevind zich een zoekbalk waar je kan eventueel een trefwoord kan invoeren.

Als je iets gevonden hebt wat je wilt bestellen  selecteer dan de juiste maat (indien van toepassing) en klik op de button voeg toe aan winkelwagen. Je kunt verder winkelen door te klikken op verder winkelen of bestelling afronden.

Selecteer je betaalwijze en kortingscode (indien van toepassing en klik op bestelling afronden. Vul vervolgens je persoonlijke gegevens in en eventuele opmerkingen.(alle bestellingen worden altijd feestelijk verpakt).en plaats je bestelling. Klik nogmaals op bestelling afronden en eventueel op onthoudt contact gegevens (erg handig bij je eerstvolgende bestelling).

Heb ik een account nodig om te winkelen bij Into Accessories?

Je hebt zelf de keuze om een bestelling te plaatsen met account of zonder account. 

Welke betaalmethodes accepteert Into accessories

-       iDeal

-       
Overboeking per bank
-

-       Betalen bij het afhalen (wij zullen direct na de bestelling contact opnemen voor een afspraak)

Voor een snelle bezorging raden wij aan te kiezen voor een Ideal betaling, deze bestellingen worden direct verzonden, bij een bankoverschrijving wordt je bestelling verzonden zodra het bedrag op onze rekening staat bijgeschreven.

Buitenlandse klanten kunnen kiezen voor een (Iban) bankoverschrijving.NL55 INGB 0007 0808 06 t.n.v Into Accessories

Het artikel dat ik zoek is uitverkocht, komt het nog terug in voorraad?

Het verschilt per item of een artikel terug op voorraad komt. Als je hiervan op de hoogte gehouden wilt worden meld je aan voor de Newsflash en volg ons via de facebookpagina.Uiteraard kan je ons altijd even mailen naar info@intoaccessories.nl of contact opnemen via social media. 

Hoe kan ik een kadobon kopen?

Dit gaat op dezelfde wijze als de overige items. Ga naar de categorie "kadobonnen" en kies het gewenste bedrag.Staat deze er niet tussen?mail ons dan even dan maken wij dat alsnog in orde.

Een kortingscode gebruiken, hoe doe ik dat?

Zodra je je winkelwagen hebt  gevuld en wilt afrekenen voer je rechtsboven je kortingscode in.De code wordt automatisch doorgevoerd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Een bestelling wijzigen is – na plaatsing – helaas niet mogelijk. Uiteraard kun je bij verandering wel altijd contact opnemen met info@intoaccessories.nl of appen naar 06 18433828

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?   

Wij rekenen geen verzendkosten binnen Nederland.Voor buitelandse klanten gelden de post.nl tarieven.Wij adviseren deze na het plaatsen van de bestelling contact op te nemen met ons.

Je kunt je pakket ook verzekerd laten verzenden, je kunt je voorkeur aangeven onder het kopje opmerkingen bij het invoeren van je gegevens.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigde artikelen of zoekgeraakte artikelen door PostNL. Omdat wij ook grote bestellingen of bestellingen met waardevolle items per standaard pakket versturen,raden wij dus een aangetekende verzending aan. Deze kosten zijn dan voor eigen rekening.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling word verstuurd?

Zodra het verschuldigde bedrag onze rekening staat word de bestelling verstuurd.Met iDeal betalingen is dat meestal dezelfde dag nog

Wij versturen bestellingen via PostNL en bieden onze klanten de mogelijkheid te kiezen voor standaard of aangetekende verzending. Wil je je pakket verzekerd laten opsturen dan zijn de kosten voor eigen rekening. Geef dit onder het kopje ''eventuele opmerkingen'' aan.

Kan ik mijn bestelling naar meerdere adressen versturen?

Het is niet mogelijk een bestelling naar meerdere adressen te versturen.

Kan ik mijn verzendadres nog wijzigen?

Wij proberen bij Into Accessories bestellingen zo spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is mogelijk, mits deze nog niet is afgeleverd bij PostNL. Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen info@intoaccessories.nl. Vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer & het door jouw gebruikte adres.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling alleen volgen als je hebt gekozen voor een verzekerde verzending. Indien je hiervoor hebt gekozen wordt er een code toegevoegd aan je bestellling. Je kunt je pakketje traceren door deze code in te voeren op de website van PostNL track & trace.

Brievenbuspakketjes kunnen niet worden gevolgd,hier kan ook geen statusupdate van worden gegeven.

Naar welke landen verstuurd Into Accessories?

Wij versturen wereldwijd! 

Retouren
 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht je bestelling bij ons te annuleren mits je ons hiervan schriftelijk op de hoogte brengt niet later dan 7 werkdagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@intoaccessories.nl of door te schrijven naar: Into accessories, De uitspanning 45, 1695 lc, Blokker

Geretourneerde artikelen dienen, nieuw en ongebruikt te zijn en dienen te zijn voorzien van alle Into Accessories labels of andere merklabels. Wanneer meegeleverd dienen verpakkingen en kadootjes ook geretourneerd te worden. Retourzendingen die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd en worden teruggestuurd naar de klant.

Je retourzending wordt binnen 5 werkdagen behandelt. Terugbetaling wordt automatisch gedaan op de (bank)rekening / creditkaart welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Houd er rekening mee dat dit afhankelijk van de verwerkingssnelheid van je bank of creditcardmaatschappij tot wel 10 werkdagen kan duren.

 Hoe kan ik een artikel omruilen?

Je kunt een artikel omruilen door een mailtje te sturen naar info@intoaccessories.nl of contact opnemen via het contactformulier.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Neem contact op met info@intoaccessories.nl , wij zorgen binnen 24 uur voor een passende oplossing.

Krijg ik het totaal betaalde bedrag retour?

Het bedrag van de geretourneerde artikelen wordt binnen 10 dagen na ontvangst teruggestort op je rekening. Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de door jouw gemaakte verzendkosten. Verzendkosten worden niet geretourneerd.

Betalen

Welke betaalmethodes accepteert Into Accessories?

Op Into Accessories kan je op de volgende manieren betalen:

-       iDeal

-       
Overboeking per bank


Voor een snelle bezorging raden wij aan te kiezen voor een Ideal  deze bestellingen worden direct verzonden, bij een bankoverschrijving wordt je bestelling pas verzonden zodra het bedrag op onze rekening staat bijgeschreven.

Buitenlandse klanten kunnen kiezen voor een Iban-bankoverschrijving 

Wij nemen de bescherming van jouw betalingsgegevens erg serieus en deze zijn dan ook veilig bij ons. Deze gegevens worden daarnaast gecheckt op fraude door ons en door onze betalingsverwerker. 

  Een kortingscode gebruiken, hoe doe ik dat?

Je kunt je kortingscode invullen tijdens het uitchecken. Vul de code die je hebt ontvangen in en druk daarna op ‘toepassen’.

Kortingscodes zijn vaak afhankelijk van verschillende voorwaarden en zullen het niet doen wanneer je niet aan deze voorwaarden voldoet. Daarnaast geldt de regel dat slechts één kortingscode kan worden toegepast per bestelling.

© 2012 - 2017 INTO ACCESSORIES | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel